15 Ağustos 2012 Çarşamba


-tanrım, görmüyorum!
-yarabbim görüyorum, görüyorum!
-n'olur gerçeği söyleyin doktor yaşayacak mıyım?
-n'ayır, n'olamaz!
-metanetinizi muhafaza ediniz. tanrıdan ümit kesilmez.
-bu ses? bu ses! olamaz! git! git buradan!
-hayır siz kovmuyorsunuz, ben vazifemden istifa ediyorum
-saadet dolu yuvamıza kara bir gölge düşürdün
-bizim gibi insanlar şerefleri için yaşarlar, namusları için ölürler. ama sen bunu anlayamazsın
-reca ederim susunuz! şu andan itibaren sarfedeceğiniz her söz, saadetimin temeline indirilmiş bir kazma darbesi olacaktır!
-üstlendiğin vazife çok mühim bataklık kurbaası, bu görevi layıkıyla yapacağından eminim
- beni parayla satın alabileceğini mi sandın
-az kazanıyorum belki ama namusumla, alnımın teriyle kazanıyorum
-güzel olduğunuz kadar küstahsınız da..
-o kızla evlenirsen seni mirasımda mahrum ederim
-n'ayır, n'olamaz!
....
Radiohead - Reckoner
karganın seçtiği..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...