12 Mart 2013 Salı

yeşil kurbaalar görüyorum

havalar ısınıyor bu akşam hiç eve gidesim yok sanki Karga esiyor yalnız olsam da..

erkekler o kadar salak ki, onlara sarkmadığımı artık diyaloğumuzun başnıda söylemem gerek. Gerçe bu benim görgü kurallarımın dışında ama görünen o ki sonraki zamanlarda başımın ağrısından kurtaracak. Tam olarak anlayamıyorum ya dalga geçiyor yada o kadar aptal ve egolarının altında ezilen yaratıklar ki buna inanıyorlar, espriyle gerçeği ayırt edemiyorlar, arada pek bi fark yok sanki onlar için!

H. tahammül edemedi ve kaçtı, ben çok farklı bir atmosferden geldiğimi düşündüğüm için dayanacağımı sanıyorum.
Unuttuğum ve unutulmasını hiç hak etmeyen biri aklıma geldi.. .Neden aramadım ki!

Acaba aynı aklıma gelen sıralamayla mı yazmam gerek diye düşünüyorum ama kararsızım,
bir kere çivi çerçeveye asılıyor! nokta    :P

BOK İNSANLAR HER YERDE kaçtıklarım ve kaçamadıklarımla sarılıyım...
Maalesef benim gibi şanslı olmayanlar onlarla aynı ortamda çalışmayı sürdürmek zorundalar...

Waiting For The Miracle - Leonard Cohen






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...